Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com
Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com

روش صحیح حمل کیف

در این مقاله روش صحیح حمل کیف و همچنین روش صحیح نوشتن ارائه خواهد شد.

در روش صحیح حمل کردن هر دو شانه در یک سطح قرار می‌گیرند و سر مستقیم است. در حالی که در روش غلط سنگینی کیف یک شانه را به طرف پایین  می‌کشد. حمل کیف‌های سنگین سبب فشار روی سینه و بازوها می‌شود و در صورتی که کیف با دست چپ حمل شود قلب نیز تحت فشار قرار گرفته و صدمه می بیند. مواردی بوده که حمل غلط و طولانی کیف علاوه بر ایجاد قوز، ریشه‌ی بسیاری از ناراحتی‌های بعدی شده است.

 

روش صحیح نوشتن

پشت صندلی باید بدون استفاده باشد. کف صندلی باید به طور کامل از ابتدای نشیمنگاه تا زیر زانو را اشغال نماید. پشت مستقیم، سر کمی خم شده و تنفس و اعضاء شکم راحت و آزاد باشند. نتیجه‌ی این گونه نشستن عدم خستگی، فکر باز و طراوت می‌باشد.

روش صحیح خم شدن و برداشتن اشیاء از روی زمین

چنانچه قسمت بالای بدن را به طور کامل از کمر خم نماییم وزن بدن به جای این که روی پاها باشد بر روی هوا قرار می گیرد. این وزن ما را به طرف پایین کشیده و سبب درد کمر و بالا رفتن فشار خون در سر می‌شود. در حالت صحیح خم شدن، پشت مستقیم می‌ماند و سر بر روی گردن سنگینی می‌کند. سینه روی ران قرار م‌ گیرد و بازوی پشتی نیز حالت تکیه گاه دارد سپس در حالی که یکی از پاها راحت و عمودی روی زمین قرار دارد پای دیگر خم می‌شود. در این روش زانو و کمر در حالت فعال قرار دارند  

 

کار کردن در حالت خم شده

در روش صحیح  پشت، مستقیم باقی می‌ماند. سر به طرف بالا و روی گردن قرار می‌گیرد. سینه و شکم آزاد کار می‌کند و هیچ گونه فشار بر روی غده ی تیروئید وارد نمی‌شود.

در روش غلط  پشت، قوز کرده و سر پایین افتاده است. زانوها تحت فشار می‌باشد و سنگینی بدن بی دلیل بر روی هوا قرار دارد. این گونه ایستادن سبب خستگی و استرس می‌شود.