Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com
Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com

درمان کم خونی با گیاه گزنه (جوج جوش )

کم خونی در اکثر خانم ها وجود دارد و لازم است بدانید کم خونی بیماری نیست نشانه بیماری است  

ادامه مطلب ...

این میوه را جدی بگیرید

 

  

کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: زردآلو بعلت سرشار بودن از بتاکاروتن، باعث جلوگیری از تشکیل پلاک در جداره‌ی رگ‌ها می‌شود، که به بهبود عروق کرونر قلب کمک می‌کند.

به گزارش نامه نیوز، «اصغر نقشی» افزود: زردآلو به سبب داشتن املاح معدنی و ویتامین‌های گوناگون در فعالیت حیاتی اندام‌های بدن نیز نقشی مهم بر عهده دارد.
وی با اشاره به نقش زردآلو در برطرف شدن کم خونی گفت: برگه‌ی زردآلو خشک، یک منبع کالری، فسفر و آهن بوده و مقدار زیادی آهن موجود در برگه‌ی زردآلو، داروی خوبی برای کم خونی است.
کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی، بهبود دوربینی چشم را با مصرف زردآلو امکانپذیر دانست و گفت: مصرف زردآلو سبب تقویت چشم و بخصوص بهبود دوربینی چشم می‌شود.
نقشی یادآور شد: از زیاده‌روی در مصرف زردآلو خودداری کنید، چون مصرف زیاد آن در هضم مواد غذایی اختلال ایجاد کرده و فرد را دچار اسهال می‌کند.
وی یادآور شد: زردآلو حاوی فیبرهای محلول در آب است و از بروز یبوست و بیماری‌های روده‌ای جلوگیری می‌کند.
کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از تأثیر زردآلو در جلوگیری از خشک شدن پوست گفت و به ایسنا خاطرنشان کرد: بتاکاروتن موجود در زرد آلو مانع پینه بستن و خشک شدن پوست می‌شود.