Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com
Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com

حلول ماه مبارک

 

کاش دراین رمضان لایق دیدار شوم 

سحر با نظر لطف تو بیدار شوم 

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان 

تا که همسفره تو لحظه افطار شوم 

ادامه مطلب ...

پوست این میوه، 5 برابر خودش ویتامین دارد

  

بررسی ها نشان می دهند، پوست سیب خاصیت ضد سرطانی دارد و می تواند بسیاری از بیماری ها را بهبود بخشد و همچنین میزان ویتامین و املاح و مواد معدنی آن چندین برابر خود سیب است  

ادامه مطلب ...

دانستنیهای غذایی ماه رمضان

  

دکتر ناصر رضایی‌پور، راه‌های مفیدی را برای سلامت شما در این ماه پیشنهاد می‌کند. دکتر ناصر رضایی پور دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران دراین باره توضیح می دهد . ادامه مطلب ...

دلاوران ایران زمین

 

تبریک و آرزوی موفقیت به بلند قامتان ایران زمین 

دست مـــــــــــــــــــریــــــــــــــــــــــزاد

استفاده از عطر در تابستان و ماه های گرم

 

 

 

تابستان چالش هایی را برای عاشقان عطر به همراه دارد. در اینجا می خواهیم پیشنهادهایی را در رابطه با انتخاب و استفاده از عطر در ماه های گرم سال ارایه کنیم.

عطر و رایحه مناسب خودتان را بشناسید

همانطور که شما نمی توانید بلوزی پشمی را برای پیک نیک در فصل تابستان بپوشید، عطرهایی هم وجود دارد که فقط مناسب فصل های سرد سال است. در گرمای تابستان عطرهایی با رایحه های شیرین

و طبیعی ، و عطرهایی که برگرفته از  رایحه های طبیعی هستند با استقبال مواجه می شوند. این عطرها شامل عطرهایی با رایحه ملایم  مرکبات، میوه ها، اقیانوسی ، چوبی و گلها هستند.

عطرهای دارای رایحه های شیرین و غلیظ که از ترکیب چند گل درست شده اند و یا رایحه سنگین، رایحه های نعناع، وانیل و رایحه های شیرین دیگر در گرمای شدید تابستان می توانند ایجاد سردرد نمایند.

عطر مناسب خودتان را برای تابستان آماده نمایید

آیا عطری هست که خیلی دوستش داشته باشید؟ لیست محصولات تابستان را برای یافتن عطر مورد علاقه خودتان جستجو کنید. طراحان عطرهایی که مارک ها و برندهای مشهوری دارند و در شرکت های پوشاک و لباس ورزشی هم فعالیت دارند- نسخه های محدودی از عطرهای مشهور و معروف خودشان را ارایه کرده اند..

ماندگاری عطر تابستانی خود را افزایش دهید

استفاده از عطر مناسب در درجه حرارت بالای تابستان نیاز به تجربه دارد. گرمای بدن  باعث می شود تا الکل موجود در عطر سریع تر تبخیر گردد و همین امر باعث از بین رفتن سریع بوی عطر می شود. حتی اگر شما از عطرهایی که فرمول آنها مبتنی بر آب است به جای عطرهای مبتنی بر الکل استفاده نمایید، باز هم نیاز است که در تابستان چندین بار استفاده از عطر را تکرار نمایید. فقط مراقب باشید که در این کار اسراف نکنید. رایحه و بوی عطر شما نباید قبل از شما به جایی وارد شود. اگر در این مورد بی تجربه هستید می توانید از دوست نزدیکتان کمک بگیرید.

 برای اینکه عطر شما دوام بیشتری داشته باشد، باید اطلاعات کافی در ارتباط با دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی که استفاده می کنید داشته باشید. مثلا در حمام از صابون های بدون عطر و بو استفاده نمایید. همچنین مرطوب کننده های بدون  عطر را به کار گیرید به این ترتیب  عطر شما با دیگر محصولاتی که استفاده کرده اید ترکیب نخواهد شد.