Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com
Najafi 89

Najafi 89

WWW.mohammadhesam.LoxBlog.Com

گریه کردن موقع تماشای فوتبال علت علمی دارد

 

گریه کردن و غلیان احساس می‌تواند علاوه بر احساسات، منشاء ژنتیکی نیز داشته باشد و به همین دلیل لازم است افراد از قرار گرفتن در موقعیت‌های تنش زا پرهیز نمایند.

 باشگاه خبرنگاران : کارشناسان در یک کشف منحصر به فرد دریافته اند، علت گریه و ناراحتی افراد به هنگام دیدن فیلم‌های سینمایی غم انگیز و یا تماشای بازی‌های ورزشی در هنگام باخت تیم محبوب به دلیل ژن‌های افراد است.

گفتنی است، بر اساس جدیدترین تحقیقات که توسط اسکن از مغز داوطلبان به هنگام تماشای نقاط حساس فیلم و یا مسابقات ورزشی صورت گرفته، کارشناسان دریافته‌اند علت ژنتیکی بدن انسان باعث حساسیت بیشتر مراکز پردازش حسی می شود و در نتیجه فرد دچار غلیان احساسات می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پژوهشگران اعتقاد دارند این نوع چیدمان ژنتیکی تنها در میان حدود 20 درصد از افراد وجود دارد و باعث داشتن مغزی بسیار حساس که به تصاویر واکنش نشان می دهند می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند، در برخی از افراد در هنگام تماشای نقاط پر تاثیر فیلم و مسابقه ورزشی میزان ترشح عروق خونی در مغز بیشتر می گردد و این باعث واکنش بسیار شدید مغز و ترشح هورمون‌های استرس در بدن می شود.

کارشناسان این نتایج را با بررسی بر روی مغز افرادی که درحال تماشای فیلم های مختلف بوده‌اند بدست آورده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.